4 Mayıs 2015 Pazartesi

CoffeeBain

Kahve kültürünün günden güne artıyor olması ve işletmelerin kalite anlayışları ile kahve içmek daha keyifli hale geldi.Geçtiğimiz hafta Scorp sponsorluğunda mekanı ziyaret ettim,bakalım neler deneyimlemişim.


Öncelikle ilk bakışta etkili olan dekorasyonuyla buradan iyi şeyler çıkar dedirtti.

Mocha çeşitliliği beni işte böyle gülümsetti :) Oreoludan yana yaptım seçimimi.Oreo demişken tatlılar geldi..


Görüntüleri tadının habercisi,açıkça söylemem gerekirse tatlılar kahvelerin önüne fazlasıyla geçiyor.Kahve içmek için mi tatlı yemek için mi gelirsiniz size kalmış ama benim için öncelik tatlılar...


Bademli ekler


Havuçlu,tarçınlı kek


Alman pastasına doyamadım diyeceğim ama çilekli pastası küsecek :)



Araya kahveler girmeli artık yoksa tüm gün pasta yiyeceğim.


Kahve çekirdeklerini pek severim kokusuyla büyüler aromalarla tadına tat katar.

Sifon yöntemiyle demlenen kahve son zamanlarda en çok tercih edilen oldu.




Hemen hemen her türlü demleme yöntemiyle kahvenizi seçebilirsiniz,iki kişilik ve tek kişilik olarak seçim yapmak mümkün.



Yine tatlıya doğru uzanıyorum ben bu sefer oreolu magnolia çıkıyor karşıma.


Aklım tatlılarda mekandan ayrılıyorum bir daha gelmek üzere içimden de şu tatlılara sınırsız uygulaması konsa diyorum,kahve molası adı altında tatlı kaçamağı saatleri düzenlense doymak bilmesek :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder