27 Nisan 2015 Pazartesi

Şehbender 14'

Adını sokaağından ve bulunduğu binanın numarasından alan mekanımız tam bir demlenmelik olmuş.Alan nasıl değerlendirilir gayet iyi gösteriyorlar.Dostlarla kafamız şişmeden sohbet edelim bir şeyler yeyip içelim ama gürültü olmasın,duman altı olmasın diyorsanız liste başlarına almalısınız burayı.


Dış kısım ve içeride ayrıca sigara bölümüyle,sigara içenlere yer sorunu olmuyor.


Bu minik kapıdan girdiğiniz an sakinliğiyle ve şirinliğiyle oldukça davetkar karşılıyor mekan sizi.



Kalabalık gruplar için ideal bir köşe :)



Ordöv tabağıyla geceyi geçirebilen biri olarak yediklerimin lezzeti oldukça önemli benim için.Ana yemeğe gerek duyulmayacak çeşitlilikte ve tazelikte olunca rakımı yudumlamaya başlıyorum.


Ah şu paçanga böreğinin dili olsa da konuşsa çıtır çıtır benim favorim oldu kendileri :)


Hamsi tava ile bir başka oluyor rakının uyumu yanına çerez niyetine yedikçe yiyor insan.Anadolu rakısını burada tatmış bulundum içimi hoştu.


Hafta sonu çoğu mekan gibi daha kalabalık oluyorlar hafta içi sakin,canlı müzik olmadığından gürültü olmuyor.Yediklerimden ve bulunduğum yerden memnun kalarak ayrıldım mekandan Asmalı taraflarında tavsiye edebileceğim bu mekanı deneyimleyin derim.

İletişim ;

http://sehbender14.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder