21 Nisan 2015 Salı

The Crepe Escape

Bağdat Caddesinin ara sokaklarında açılan cafeleri ile sakinliği arayanlar için The Crepe Escape'den bildiriyorum...Ne kadar Cadde'nin o telaşesini sevsekte bazen keşke şurada sakin bir yerler olsa da keyif yapsak,kalabalıktan sıyrılsak diyoruz.İşte burası tam öyle kalabalıktan,gürültüden uzak eviniz gibi...


Hem krepçi hem de kahveci diyebilirim çünkü yeni açılacak şubeden kahve konusunda bir süprizleri olacak,tatlılarınızın yanına içebileceğiniz lezzetli kahveleri olacak :)


Mekan gayet dekore edilmiş.


Biraz bir şeyler atıştırıp,çalışayım diyecek olursanız burası tam size göre.Sadece krepten ibaret değil menüleri salatalar,pancakeler ve kahvaltı seçenekleriyle dilediğinizi tadabilirsiniz.


Benim favori köşem oldu burası,koltuğa kurulup kitabımı okumak ve krebimin keyfini sürmek için birebir,yeni şubede böyle bir köşe olur mu bilmem ama ben buraya fırsat buldukça atacağım kendimi öyle hemen kalkmaya da niyetim olmayacak hani :)


Tuzlu kreple başladım tadıma,o sezar sos nasıl güzel öyle tavuk ve yeşilliklere pek yakışıyor,damağımı taçlandırdı.Kendileri Julius olur.


Limonata ayranı fesleğenli seçtim hem ferahlattı hem de minik kavanoz sunumuyla masama renk kattı.


The Crepe Escape Original ; içinde yok yok biraz acılığı ile tuzlu seçeneklerinin en iddaalılarından...


Tatlılardan ise tercihim Viva La Nutella oldu mevsim meyvelerinin nutellayla partisi oluyor kendileri.

Ama benim aklım hala o koltuk köşesinde kahvaltı için gideceğim de umarım orası boş olur,olmasa da beklerim arkadaş :) Yeni şubenin açılmasına az kalmış,yazının devamını ve daha kapsamlısını açılış günü ardından buradan yine sizlerle paylaşacağım.Hadi yolunuzu düşürün benim köşeye kurlup sakinlik içinde lezzetlerin tadını çıkarın.

İletişim ;

The Crepe Escape
Bağdat Cad. Hamiyet Yüceses Sk.
No.9 Şaşkınbakkal Kadıköy
İSTANBUL

Telefon: 0 216 408 23 00
E-Posta: info@thecrepeescape.com.tr









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder