10 Nisan 2015 Cuma

LİLA'S LOUNGE

Keşif yapılacaksa gidilecek yollar vardır ve o yolların sonunda ise mutlu olmama sebep bir şeyler buluyorum...Lila's Lounge daha çok taze mekanlardan,yol olarak ters gelebilir ama ulaşım imkanı epey var Aydos'un alt tarafında kalıyor burası.Buralarda tek diyebilirim böylesine dekorasyona ve mutfağa hakim işletme.Dünya mutfağından lezzetler sunuyorlar.


Executive Şef Bayram Demir‘in liderliğinde özenle hazırlanan yüzlerce çeşit sıcak, soğuk, alakart ve tatlının yanı sıra baristalarının hazırladığı yaratıcı kokteyllerini,smothielerini 
gurme tatları,burada bulabilirsiniz.


Başlangıç olarak tattığım Lila's Speacial tam bir meyve şöleni hindistan cevizinden,ananasa bir çok meyveden hazırlanan bu kokteyli tavsiye ediyorum.


Mekanda masalar arası mesafeler oldukça iyi konumlanmış böylelikle sıkışmadan,rahatsız olmadan oturabiliyorsunuz.
Lezzet zamanı...


İşte bu sunumu seviyorum sıcaklığını kaybetmeden yeme imkanı sunuyor,yanında gelen sebze ve patates püresiyle doymamak mümkün değil.


İşte benim favorim ; Askıda etler,tavuklar,sucuklar ve mozzarella tabakta ise efsane köfte,bu aralar acı tatlı sosla pek bir kaynaştığımdan bana bana yedim hepsini :) İki kişi için ideal yanına salatanızı da söylediniz mi,tamamdır.


Salata büyük tabakta ufak gözüküyor ve malzemeler daha özenli eşleştirilirse daha iyi olacak yakında değişiklikler olabilir,fikrimi sundum değerlendirmek onlara kaldı.


Püre üstünde tavuk parçaları lokum gibi...



Sos sos sos tavuğun yine püre üstünde ama bu sefer sosla dansı diye adlandırdım kendilerini,hem salata hem sebze bir arada olmamış ama dediğim gibi yeni mekan gelişime ve fikirlere açık bir daha gittiğimde farkları göreceğimi umuyorum.


Aslında Fettucini'leri meşhurmuş (onun için ayrıca gideceğim) mekanın ama bu kadar şey tadınca,ritüelimi bozmadım ve buranın da pizzasını denedim lezzet olarak oldukça başarılı fakat hamur bir tık kalındı.

Mekan sahipleriyle sohbet ederek bu lezzetlerin keyfini çıkardık,her güzel şeyin sonu var diyerek tatlı ve kahveyle noktaladık.


Chocolate Mocha ile


Sufle seçerek tam bir çikolata şöleni yaşadım.

Açıkçası şubelerinin açılmasını herkese ulaşabilmeleri için merakla bekliyorum.


İletişim ;

Adres: Uğur Mumcu Mh. Şeyh Şamil Cd. No:9/3 A-B-C Teknik Yapı
Up City Center Kartal / İSTANBUL
Telefon: +90 850 577 5452     +90 549 577 5452





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder