14 Nisan 2015 Salı

Asırlık Lezzetlerin Adresi "Develi"

Develi Ailesinin daveti ve samimi ağırlamasıyla geçen enfes bir asırlık lezzetler tadımıyla karşınıızdayım .Florya şubesinde gerçekleşen bu davetten detaylara geçiyorum hemen biz çok keyif aldık umarım sizde deneyimler ve aynı keyifi alırsınız.


Bizim için hazırlanan bölüm yeni yapılmış burada düğün ve her türlü organizasyonu rahatlıkla yapabilirsiniz.




Bu hepsi birbirinden leziz yemekleri görüntülemekte çok keyifliydi.


Ah tadında kaybolduğum yuvalama çorbası sırf seni içmek için bile gelirim,o nasıl bir kıvam kaselerce içsem yeter demem :)


Benim favorim etli çiğ köfte oldu denildiği kadar varmış,Develi'ye gittiğinizde kesinlikle denemelisiniz.


Fındık lahmacunun inceliği ve bol malzemesi ile oldukça iddaalı. 


Kuru patlıcan dolması bana fazla yağlı geldiğinden yarımını anca yiyebildim.


Acı ezme mezelerin vazgeçilmezi olmayı sürdürüyor.


Patlıcan ezmesiz hiç olur mu?Domates sosuyla farklı bir boyuta taşınmış.


Görüntüsü gibi kendide de güzel develi sarma hafifliğiyle tercih edilesi.



İçli köftenin dışı çıtır çıtır, içi bol fıstıklı cevizli ise yemelere doyulmaz.


Orada yediklerimizin üstüne süpriz olarak kupamız,önlüklerimiz ve baklavalarımız da bizimle evin yolunu tuttu.Ve bir kez daha neden Develi markasının bu kadar iyi olduğunu anlamış bulundum, geçmişten günümüze değişmeden ama sürekli gelişerek devam eden ustalıkla hem de sanılanın aksine değen miktarla iyi etin adresi kendileri. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder