6 Nisan 2015 Pazartesi

İstanbul'un Hard Rock'ında Karaoke Geceleri

Evet sonunda yurtdışına çıkılınca gidilen o meşhur Hard Rock İstanbul'a geldi uzun bir zamanda oldu olmasına ama bloga gelişi geç oldu. Karaoke gecesine katılmış bulundum,evet yanlış duymadınız karga sesimle dilediğimce şarkı söyledim fırsat buldukça Chicken Tenders'ımı yeyip biramı da içtim...


Konum olarak İstiklal Caddesine paralel olması ve katlarıyla alan hakimiyetiyle iyi.


Girişinden itibaren detaylarla karşılıyor ve onlarcasının içine alıyor sizi..


Giriş katında Rock Shop bulunuyor t-shırt,kupa,takı ne ararsanız var burada...
Karaoke alanı 3.katta bulunuyor.


49 TL karşılığında sınırsız içecek bira dahil ve tenders tabağı sizlere eşlik ediyor.Liste oldukça dolu şarkı seçmek zor ben en sevdiğim şarkılarla başladım geceye sonra arkadaşlarınkine eşlik ettim o güzel sesimle :)


Her hafta belirli günde düzenlenen bu etkinliğe arkadaşlarınızı toplayıp gelin derim.Biz çok eğlendik memnunda kaldık.Amaç eğlenmekse doğru adres kesinlikle burası.

İletişim ;

  1. Adres: Asmalı Mescit Mh., Meşrutiyet Cd No:3, Beyoğlu
    Çalışma saatleri:
     
    Bugün açık · 10:00–00:00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder