3 Mart 2015 Salı

Yeni Lezzetlerin Adresi Bebek Balıkçısı Bulvar 216

Özlem Mekik & Ayvaz Akbacak la Bimufakikişef modorotörlüğünde Bebek Balıkçısının Anadolu yakasında Ataşehir’de açılan şubesini mekanın sahibi Cem Karabulut’un davetiyle ziyaret ettik ve yeni lezzetler tatma fırsatı bulduk.

Mezelere eşlik eden rakım sayesinde Müzeyyen Senar anısına kadeh kaldırmakta varmış dedim ve tadımlara başladım.

Sonunda topiğin en lezzetli halini burada yeme fırsatı buldum,humus sevdam bitmek bilmezken yanına topikte eklendi iyi mi?Yakın zamanda ikisi içinde bir Dosya açacağım kararlıyım,siz de en iyi humus ve topik yapan mekanlar bildirirseniz sevinirim...






Balığın kreple buluşması daha önce rastlanmamış bir lezzet sos açısından biraz daha gelişimi gerekli diye düşünmekteyim.

Benim favori lezzetlerim balık köftesi ve balık mantısı oldu hani özellikle ne yemeye gelirim sorusunun cevabı onlar :)



Mantılar renklerini aramolarından alıyor şefimiz özel olarak kendi tarifiyle hazırlayıp damaklarımızı etkisi altına alıyor.


Yakın zamanda Ege Kahvaltısı dahil olacakmış menülerine,Anadolu Yakasında ikinci şubeyi Bulvar 216'ya açmaları isabet olmuş hem konum açısından hem de yeni bir oluşumun parçası olması  ve tabii ki kaliteleriyle, yılların tecrübesiyle kalıcı olmaları garanti.Tatlılarında kendi yapımları trileçe pek benim damak tadıma uymadı onun yerine kabak tatlılarını tercih ederim.




Fiyatlar korkulacak miktarlarda da değil,atmosferin sakin ve sade oluşu sayesinde keyifli saatler geçirebilirsiniz.


İletişim:


0216 688 23 23


Barbaros Mah. Gelincik Sk. Bulvar 216 AVM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder