3 Mart 2015 Salı

Tezgah Üretim Evi / Batu Akyol ile Türkiye'de Caz

Tezgah Üretim Evi

Kim bunlar,ne yapıyorlar?

Önce bir tanıyalım onları...
Üretiyorlar,öğretiyorlar ve paylaşıyorlar tezgahtan ne çıkacağı ise süpriz, siz ne isterdiniz ? :)

GİAT Girişimcilik Yarışması 1.lik Ödüllü ve Bu Da Sanat İçin‘in yaratıcısı Burçak Yıldırımbi’kafalar kurucusu Bora Öğünç ve Burak Bulut Fotoğraf Atölyesi sahibi güçlerini birleştirerek Tezgah Üretim Evi‘ni oluşturmuşlar iyi de yapmışlar.

Dün akşam Tezgahçılarda ilk etkinliğime katılmış bulundum. Caz deyince tüm alıcılarım açıldığından bu gösterimi kaçıramazdım.Kişi sayısı belirli tutulduğundan sıkıntısız keyifle izledik Batu Akyol Yönetmenliğinde "Türkiye'de Caz" (http://www.turkiyedecaz.com/). Geçmişten günümüze Türkiye'ye İstanbul'a kimler sayesinde ne aşamalarla gelmiş bu müzik türü ve sanatçıları tanıdık,hatta kendi röportajlarından samimi paylaşımlarına tanıklık ettik.Zaman o kadar güzel geçti ki tezgahtan arada aldığım elmayı bitirmeden,soracağım soruyu sonradan hatırlamanın acısıyla,hafızama kaydettiğim isimler ve duyduğum eşsiz sesler eşliğinde daha sohbet ediyorduk derken mekandan ayrıldım.


Müjdeli haber festivaller bittiğinden dvd kayıtları yapılabilecekmiş.Batu Akyol'un yeni projesinin ilk fragmanını burada izledik sabırsızlıkla bekliyorum.Kim bu Batu Akyol diyorsanız da buyrun http://www.trendus.com/blog/batuakyol/biyografi/hakkinda.html adresine.



Ben tezgahçıları çok sevdim etkinliklerini takipte olacağım Mart ayı oldukça yoğun bir takvim hakim,aynı fikirdeysek buyrun iletişim adreslerine;


http://tezgahcilar.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder