24 Şubat 2015 Salı

Leman Kültür Kadıköy'de...

Bağdat Caddesine açıldığında pek sevinmiş fakat hem servis hem de lezzetlerden memnun kalmayarak Leman sayfasını kapatmıştım ki karşıma en güzeli çıktı.
Kadıköy de tadilat sürerken görüp umarım Cadde şubesi gibi olmaz diye iç geçirip açılmasını bekledim ve ilk fırsatta gittim.

Ortam cıvıl cıvıl ve çalışma şekilleri düzenli yoğun saatlerde gitmeme rağmen ilgilerinde en ufak eksiklik olmadı. Daha çok mahalle tarzında yapılmış dekorasyon kimden çıkmışsa,tebrikler.
Bir şeyler içip kalkacakken önümden geçen pişmaniyeli tatlıyı görünce dayanamayıp verdin siparişi, adı "Nirvana" olan bu kavanozda pişmaniyeli tatlı hem tarçınlı hem orman meyveli olarak seçeneklendirilmiş. Tarçınlıda pişmaniye olmamasına rağmen garson isteğimi fark edip ilave ettirdi.
Sigara içilen bölümde oturduk fakat en ufak duman koku rahatsızlığı hissetmedik çok iyi havalandırma sistemi yapılmış, sigara içenlerden ayrılma gerekliliği duymuyorsunuz.


İştah açan görüntüye aldanıp iki tane söyledik fakat bir tanesi bile iki kişiye yeterli .


Tarçınlı meyveliye göre daha hafifti. Fiyatı ise sadece 10 tl ,onun dışında tüm menüyü inceleyip fiyatlandırmanın oldukça uygun olduğuna karar verdim, böyle yerde böyle hizmete değer. Doğum günü kutlamaları , arkadaş toplanmalarının yeri olacaktır kısa süre içerisinde.

Umarım açıldığı gibi kalite ve hizmetten ödün vermeden kalıcı olursun Leman'cım, çok sevdim seni artık Kadıköy favori mekanlarımın ilk 3'ndesin.



Bu daha Hayırlı Olsun yorumuydu,daha durun buradan çok paylaşım çıkacak :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder