24 Şubat 2015 Salı

Şerifali de Lezzet Şöleni

Kalbur Et ve Kebap Şerifali de ender rastlanan restaurantlardan..


Mekan oldukça büyük sigara bölümü içinde ayrıca yeri bulunuyor, çocuklar için parkı bile bulunduğundan aileler için ideal. Aile yemekleri, iş yemekleri için elverişli kapasitede ve hizmet oldukça profesyonel,park yeri derdi de yok vale hizmetleri var.

Ve lezzet şöleni adını vermişken işte o lezzetleri sizlere sunmaya başlıyorum..
Masamız gittiğimizde donatılmıştı bile,çiğköfteler , salatalar, tereyağ ve tulum peynirine eşlik eden sıcak sıcak servis edilen pidelerle keyifli bir başlangıç yaptık...


Çiğ köftesi nar ekşisiyle öyle güzel ikili oluşturuyorlar ki yemeye doyamıyorsunuz...



Daha sonra meşhur Kars mantısını denedik çömleklerde servis edilen bu mantının özelliği minik kapamalar şeklinde olması ben sosu bol sevdiğimden oldukça beğendim,arada bir iki boş denk gelecektir o kadar kusuru olsun deyip devam ediyorum...


Ardından lahmacun geldi , son zamanlarda her yerde fiyatlar şaşırtırken burada bu boyutta lahmacunun sadece 5 tl olması ve lezzetinden ödün vermemesiyle tercih edilebilir.


Ardından Adana Kebabımız geldi sunum zengin yağ oranı iyi dengelenmiş,lavaşla afiyetle yendi.


Bu 1 porsiyon kebabın fiyatı ise sadece 20 tl, herkese aynı şekilde sunuluyor eksiksiz :)
Şimdi o Meşhur Kars lezzetinin Kralı Kaz'a geldi sıra...


Daha önce hiç tatmamış ama methini oldukça duymuştum,mevsiminde ve ustasından yenmeli diye tembihlenmiştim de.
Kokusu biraz ağır geliyor ve yağlı,tuzlu yemeyenlerdenseniz bu pek sizlik değil ama yok her türlü yerim derseniz bu geleneksel lezzet sizleri bekliyor.
Başlangıç ve ana yemekleri bitirdiğimize göre mutlu son tatlılılarına geçelim.


Bol fıstıklı katmer tatlısı çok iyi hazırlanmıştı.


Fıstıklı irmik helvasını da ilk kez burada denemiş oldum tüm tatlıların şeker oranları iyi dengelendiğinden hepsini tadabildim.İyi ki kilo almıyorum diyenlerden olduğumdan bu tadımlarda şanslıyım,yalan yok :)

Kahvaltısını Kars peynirlerini düşündükçe denemek için sabırsızlanıyorum.

Bu güzel tadım ve ağırlama için tüm ekibe teşekkürler...

İletişim :
  1. Adres: Şerifali Mah., Turcan Cad./atabek Sok. No:25, Yukarı Dudullu/İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder