30 Mart 2015 Pazartesi

Teşvikiye'nin Yenisi "Union 22"

Daha önce Ömer Bey tarafından misafir edilip sayesinde ilk etkinliğimi yapıp çok memnun kalmış olduğumdan şüphesiz davet gelince "varım" dedim.Cumartesi sabahı hafif yağmur eşliğinde #ikokesifte ile koyulduk yola...

Mekanın konumu süper hemen Teşvikiye Camii içinden geçip sokağına çıkıyorsunuz.Erken gitmiş bulununca baktık hazırlıklar sürüyor hadi dedik Moc'ta sabah kahvesi içelim "Moc" yazısı yakında burada olacak :)

Kahve muhabbet derken kahvaltı saatimiz geldi ve Union 22'ye geçtik.Ömer Bey'in karşılamasıyla başladı keyifli saatlerimiz.Dekorasyon tasarım üzerine kurgulanmış o yüzden dışarıdan baktığınızda bu detayları göremeyebilirsiniz.Ben koltuk bölümlerini hep seven biri olarak fotoğraflamaya başladım tabii..


Çantalar ve gözlükler ilgimi çekmedi değil ama orada duran Harley Davidson varken diğer detayları es geçebiliyorum.



Masamız hazırlanmış sohbet beni bekler deyip fotoğraf çekimine ara veriyorum...


Son günlerde gittiğim bir kaç mekanda da şikayetçi olduğum durum minik masalara büyük servislerle alan kullanımının neredeyse yok oluşu iken,burada hem çok beğendiğim ileride evim içinde düşündüğüm ağaç masa ve minik servisler beni karşılayarak daha da keyif alacağımın sinyalini verdi.
Özgün olmak her zaman iyidir !


Haftasonu malum programda programa koşacakken bal-kaymak ikilisiyle enerji depolanır.Ama benim kahvaltıda olmazsa olmazlarım peynir çeşitleri ;


Hem lezzetli hem de porsiyon bakımından tatmin ediciydi...Zeytinler zeytinyağında daha güzel gidiyor çerezz gibi ama sağlıklısından :)

Poğaçalar,simitler,tazecik ekmekler e nutellayı hak eder...




Tatlıya geçtiysem araya pan cake verelim mi?


Sunum oldukça hoş öyle çok dolu dolu değil ama tat benim zevkime pek yakın değildi ben daha pofuduk pofuduk severlerdenim bu ise yoğun kekimsi idi.


Tabağı çok doldurup israf etmeyelim lütfen ! Çeri domatesim her kahvaltıda seni arar gözlerim :)
Kahvaltı çeşitleri ile her seferinde güne farklı başlayabilirsiniz biz serpme kahvaltısını tattık.



Biber sevmeyen biri olarak menemende fark edilmeyecek türden olduğundan keyifle yedim,keşke herkes böyle yapsa içinde erise o biberler...


İsterse en lüks yerde olsun o kahvaltıda yumurta da menemen de sahanda gelmeli arkadaş,ekmeği banacaksın tadına varacaksın.

Diğer kahvaltı çeşitlerine göz atalım.

İki kişilik serpme kahvaltısı olsun ;



Yumurtasız olmaz diyorsanız ;


Yok tost olsun yanına omlet falan ;



Hafif bir şeyler mi istiyorsun ?


Ben hepsinden isteyenlerdenim mi diyorsun ?


Kahvaltı ve dahası için mekanı ziyaret etmelisiniz.Gece bir şeyler içmek için neden burayı seçmeniz gerektiğini hemen göstereyim ;


Hepimizin ortak derdidir bara gideriz klasik kokteyllerden sıkılmış yeni bir şeyler isteriz barmen ile başlar bir anlaşma mücadelesi "Ya şu olsun böyle olsun" derken çoğu zaman istediğimizi elde edemeden içeriz orta karar bir şeyler.Artık bu soruna son verecek pratiklikte bir liste var "Sevgilimden ayrıldım,sert bir şeyler olsun cin gibi çarpsın" mı diyeceksin yoksa "Bu gece sabaha kadar sürmeli dostum,tekilalı ama tatlı olsun" diyeceksin sana kalmış :) Henüz denemedim ama en kısa sürede listeden seçimlerimi işaretleyip yorumlayacağım. Sence hangilerini seçerim tahminini İnstagram hesabımdan atacağım postun altına yorum olarak bildir doğru tahmini yap,süprizi kap :) "pillibebegindunyasi"


Su olarak ph değeri oldukça yüksek "FIJI"suyunu kullanmaları artıları arasında yer alıyor,su deyip geçmeyin "Su Hayattır". :)


İletişim :


Teşvikiye Mahallesi, Şakayık Sokak, No 19, Şişli, İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder