29 Mart 2015 Pazar

KEŞFEDİLMESİ GEREKEN MEKANLARDAN ; BİSTRO CABANA

Spontanist'in paylaşımlarında görüp listeme aldığım mekana tadım daveti alınca dans dersime bile gitmeyip burada buldum kendimi.Bir yanım haliyle dersteydi ama daha içeri girer girmez karşılayan dekarosyon ve ardından eşlik eden lezzetlerle uçup gitti ders kısmı...


O gece maç olmasına rağmen özel maç odalarıyla hizmet veriyorlar ve hiçbir kısım birbirinden etkilenmiyor bu ciddi hoşuma gitti.Malum bir yerde maç gösteriliyorsa orada gürültü,duman,servis gecikmeleri gibi sıkıntılar baş gösteriyor.Ama burada evinizde izler gibi maçınızı izleyip menüden dilediğinizi yeyip,içebiliyorsunuz.



Mekanın görüntüleri bitmez şömine köşesini,bar kısmnı ve dahası için bir uğrayın derim.Hadi geçelim lezzetlere :)



Üç başlangıç tattık bunlar ;

Mozzarella Caprese 


Kinoa ve Füme Somon 


Bonfile Carpaccio


Sunumlar sadeliğiyle ön plana çıkıyor.İçecek olan başlangıçta kendi yaptıkları meyvalı limonatalarını denedim meyvaların verdiği arıomayla içimi keyifli yaz günleri bol buzla enfes bir seçenek olacağı kesin.Asitli içecek tüketimi yerine doğal tatlar her zaman ilk tercihim olmaya devam ediyor.


Çilekler nasıl da biliyor sevildiklerini bolca geldiler bardağıma nımnımnımm...



Ben ki pazı sarma yemeye pek yanaşmam ama burada gelen o etli pazı sarma sanki zeytinyağlı sarmaydı da ben onu doya doya yedim.Yemeyen insana bile yediriyor ve sevdiriyorsa o lezet oldukça başarılıdır benim için,yumuşacık ağızda dağılıp tadını bırakanından kendileri.


Ardından Penne All'arabiata al dante kıvamı ve leziz hafif acılı domates sosuyla miğdemde bayram yerine geçiş yaptı.


Ben ki sos konusunda oldukça iştahlı bir obur olmama rağmen alt yapıda olan sos yeterli geldi.
İtalya lezzetlerine girmiş,şarabımı da yudumlamaya başlamışken pizzaya geçeyim...


Taş fıırından çıkma Füme etli parmesanlı pizzanın inceliği,şarabımın burukluğu ve hafiften başlayan canlı müzikle gece yeni başlıyor :)




Sahne düzeni iyi konumlanmış,ses sistemi oldukça iyi rahatsız etmiyor hem sohbetiniz edebiliyor he de eğlenebiliyorsunuz.Yan masamızda nişan kutlaması karşı masamızda ise doğum günü kutlaması yapıldı yani özel günler için burayı rahatlıkla tercih edebilirsiniz.


Tabii gün içerisinde sakince kitabımı okuyayım şu koltuklara kurulup diyedebilirsiniz benim gibi,klasiğin dışına çıkılan rahat hissedebildiğimiz yerlerin azlığından şikayet ederken burada her köşe ayrı bir konsepte sahip desem yalan olmaz.


Eh bu kadar ara yeter hani ruhuma iyi gelenler? Pancarlı Risotto ile burada tanıştım kendisiyle pek kaynaştım.


Etsiz olur mu hiç?Olmazdı tabii çekim derken soğuttuk yine haliyle lezzeti kaçırdık,bir daha gidişte sıcak sıcak yediğimde yorumlayabileceğim kendilerini.


Köftenin sebzelerle aşkı bu.
Tamam kızmayın tatlıya geçiyor ve bu uzun tadımı noktalamaya doğru gidiyorum...


NY Chessecake tazecikti yanında gelen çilekli dondurmaya gönlümü kaptırdım derken ara tarafta görünen çilek ve çilek soslu vanilyalı dondurmalı tatlı "Dur bana aşık olmalısın"deyince işler kızıştı.
Neyse ki işi tatlıya bağladık.Bu tadımı hemen hemen 4/4' lük tamamladım ve yine gram kilo almadım,gerçekten. :)

Serpme kahvaltı fiyatları 30 tl ve duyuma göre oldukça zengin tabii tatmadan yorumlamıyorum ,kahvaltı için gitmemi bekleyin diyorum hatta artık brunch vakti de canlı müzik varmış.Canlı müzik programında fix menü uygulaması da var farklı alternatiflerde bilgi ve iletişim için ;

https://www.facebook.com/bistrocabana?fref=ts

0216 5778484
İnönü Mahallesi, Kayışdağı Caddesi, No 282/1, Ataşehir, İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder