17 Şubat 2015 Salı

Karaköy'ün Louis'i

5 ay önce tadım etkinliğiyle tanışmıştım burasıyla o günden bugüne neler olmuş bakalım kısaca..
Somon füme pizza farklı pizza arayışındakiler için iyi bir seçenek olabilir.


Mini burgerler hem tazecik ekmeğiyle hem de lezzetiyle beğenimizi kazanmıştı.


Minikliğine rağmen gayet doyurucuydu,sadeliğiyle yanında gelen soslarla (acı) tatlandırılmayı bekliyor.
Hadi şimdi acıdan sıyrılıp tatlıya geçelim ki Benim Favorim oldu kendileri; Domates reçelli keçi peyniri...


Görüntüsü bile merak uyandırıcı değil mi? :)

Karidesli Feraye Mantısı ufak porsiyon olduğundan ikincisini istemenize sebep olacaktır.


Kokteyl olarak Bosphorus rengi ve tatlımsı lezzzetiyle başlangıçlara eşlik etti. Dark Chocolae kokteyini de tatma fırsatı bulmuştum çikolata seviyorsanız bu kokteyl tam size göre...

Geçen gün uzun bir aradan sonra gitmiş bulundum bir süredir de olumsuz duyumlar alıyordum,lezzetler açısından durum neymiş dedim ve gittim.Ortam her zaman ki gibi sakindi genelde akşam saatleri dolmaya başlıyor özellikle haftasonları onun dışında kalabalık olmuyor.
Müzikler ortama uyumlu,çalışanların ilgisi ve servis hızı oldukça iyiydi.Lakin lezzetler malesef tatmin etmedi diyebilirim.

Fondue Burger söyledim peynir aşığı olarak beklentim yüksekti,kocaman bir hamburger geldi peynirin akışını görünce yemek için sabırsızlansam da boyut sebebiyle yemek oldukça zahmetliydi sosun tadı damağımda bayram yerini yaşatsa da etin sadece dış kısmının pişmiş içinin ise çiğ olmasından dolayı eti öylece bırakıp ekmek sosla doydum.



  • Mini burgerler daha memnun edici bu durumda hem tam anlmıyla güzel pişmiş oluyor hem de yemesi kolay :)
  • Ardından tatlı denemesine giriştim...

Suffle sunum olarak sade ve güzel görünüyor tabii ki, ama boyutun minikliği hayal kırıklığı yarattı tadı ve kıvamı ise olması gerektiği gibi, beyaz çikolatası baymayanından daha büyük olsaydı dedirten cinstendi.

Louis'i sakinliği için tercih ediyorum fakat menünün daha çeşitlendirilmesi taraftarıyım.Butik lezzetler sunması buranın farkı ve sakinliğinin sebebi diye düşünüyorum.Umarım lezzetler daha da iyi olur Karaköy'e gelenleri direk selamlayan konumda böyle bir yerin iyi olmasını temenni ediyorum...Sizde sakinliği ve farklı tatlar denemeyi seviyorsanız Karaköy de seçeneğiniz olsun:)

  1. Adres: Kemankeş Mh. Necatibey Cd. Gece Kuşu Sk. No:6, 34425 Beyoğlu/İstanbul
    Çalışma saatleri:

    Bugün açık · 08:00–01:00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder