12 Şubat 2015 Perşembe

Bir Mutfak İki Şef Elite World L'oliva Restaurant'ta...

Gezgin Guruluk saat,mesafe düşünmeden gitmek demektir. İş çıkışı yetişir miyim telaşesi ve karşılayacak menünün telaşıyla düştüm yollara. Daha önce Bir Mutfak İki Şef etkinliğine katıldığımdan beklentim belli düzeydeydi. Zaten hazırlanan masayı görünce beklentimde haklı olduğumu gördüm.

Samimi ve heyecanlı karşılamanın ardından masamıza yerleşmeden sunulacak menünün fotoğrafla rını çekmiş olduk. Bu düzeni seviyorum çünkü yemekleri sıcak sıcak tatma şansımız oluyor aksi takdirde fotoğraf derdine düşmekten yemeklerimizi hep soğuyunca tatmış oluyoruz. 
Başlangıç olarak Calzone 'nu tattık, lezzetine doyamadım ama hamur bir tık daha ince olsaydı çok daha İtalyan usulüne uygun olurdu.



Ardından hafif ama sosuyla iştah açan Insalata Dispinaci ile ana yemek öncesi miğdelerimizi hafiflettik.


Ve ana yemek vakti...


Karşınızda Vıtello Involtını,kırmızı şarap sosu çaktırmadan damağınıza işliyor.
Tatlılar her daim asssolist ama burada tatma fırsatı bulduğum Lımone Passion adı gibi tutku yaratıyor bünyemize o nasıl bir kıvamdır öyle bitmesin diye yavaş yavaş yememe sebep oldu, yapım aşaması oldukça zahmetliymiş ama ortaya çıkan sonuca değdiği belli.

Benim Favorilerim; Calzone ve Lımone Passion :)


Gelelim davetin baş kahramanlarına;

Başta davet için Funda Aydeniz (arenandfamily)'e ve Bir Mutfak İki Şef'in sempatik ikilisi Özlem Mekik ve Ayvaz Akbacak şeflere ardından Elite World Çalışanlarına Şefimiz Mithat Yalçınkaya ve ekibine teşekkür ediyor,bu güzel lezzetleri sundukları için emeklerine sağlık diyorum.

Not: Sevgililer Günü programlarına göz atmalısınız hem fiyat hem içerik olarak alternatifler arasında yerini almalı.


İletişim  Bilgileri:                                                                                                                                 

Elite World Business Hotel L'oliva Restaurant

Adres: Gültepe Mah. Şehit Zafer Kızıltaş Sok. No:1
Küçükçekmece,İstanbul
(E-5 üstü, Florya metrobüs istasyonu yanı )
Tel: + 90 212 411 46 46 (Pbx)
Fax: +90 212 411 46 99

1 yorum:

  1. Canım benim Özlem'in daveti ben sadece vesile oldum geldiğin için ben teşekkür ederim ayaklarına sağlık

    YanıtlaSil