24 Mayıs 2015 Pazar

Cıvıl Cıvıl Tarabya Bahçe'de Kahvaltı

Yaz gelirken açık mekanlar ilgimizi daha çok çekiyor.Bahçe konseptleri,renkler ve doğa ile iç içe bir yerlere hep hasret kalıyoruz.Kafa dinlemek için illa İstanbuldan uzaklaşmak gerekiyor derken böyle mekanlarla biraz olsun soluklanıyoruz.


Boşuna cıvıl cıvıl demedim giriş tam da böyle :) Giriş bölümünde pastalarınızı seçebilirsiniz.


Amaç serpme kahvaltısı olduğu için burada kendimi kaybetmeden içeri ilerliyorum.


Bahçeye varmak öyle kolay değil iç ksımı keşfedip geçiyorum hemen.


Kahvaltım hazırlanmış bile ama ben önden bir portakal suyu söyleyerek güne daha sağlıklı başlamayı seçiyorum...


Omletler,menemenler ile masam iyice donatılınca keyfini çıkara çıkara kahvaltımı tamamlıyorum.Ardından kahveyi hak ettiğimi düşünerek ;


Fal bakan olmadığından kahvemi kapatmadan günü noktalıyorum.Yaz günlerinde bahçesinde ister kutlamalar yapın isterseniz kahvaltı edip,yemeğinizi yiyin.Daha bahçe kısmı açılmamıştı ben gittiğimde ama artık açık ve çok güzel olmuş.

Adres: Tarabya Mh. Tarabya Bayırı Cd. No:62 Sarıyer/İSTANBUL
Rezervasyon: +90 (533) 068 68 10
Telefon: +90 (212) 223 03 88 / +90 (212) 223 33 89
E-Posta: info@tarabyabahce.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder