19 Mayıs 2015 Salı

Avm İçinde Mangal Keyfinin Adresi "Usta Mangal"


Mangal yapmayı seven toplumuz ama o üstümüze sinen kokusu,dumanı rahatsız ediyor.İşte buna çözüm cam mangallar olmuş,üstümüzde gram koku olmadan mangalımızın tadını çıkardık.İster kendiniz pişirip yiyebilir,isterseniz ustalara pişirtirebilirsiniz.Mekanın hijyenlikliği oldukça iyi.Gelin yakından tanıyalım...


Daha bir haftalık olan Capacity şubesini ziyaret ettik #ikokesifte' nin davetiyle,menüden etlerimizi ve mezelerimizi seçtik.


Ardından ısınan cam mangalımızda pişirmeye başladık :)


Köftelerin baharat oranı iyi ama lezzet için harika diyemeyeceğim...


Avm'nin en güzel köşesinde en çok kapasiteye sahip olan bu şubenin devamı birçok yerde karşımıza çıkmaya hazırlanıyor.Yatırımcı Türk asıllı Dubai'de yaşayan biri olunca mezelerin standartları artıyor,o humus yok mu o humus zaten kendisini pek seviyordum burada aşık oldum itiraf ediyorum.Humus nerede yenmeli listemin ilk sırasını aldılar şimdiden...


Patlıcan ezmesinin kıvamı humusu aratmıyordu,mekanın mezelerini daha çok beğendik desek yalan olmaz.



Etin yanında iki adet sos geliyor,acılı ezme ve kremamsı kendi yapımları sos.


Ve etlere eşlik edecek tabağımız etlerle birlikte masamıza geldi.


Salatanın porsiyonu oldukça bol işte bunu seviyorum.


Artık fast food kısımlarından uzaklaşıp kendi yaptığımız etleri yeme vakti :)
Tam destekçileriyim kendilerinin bu fikir çok akıllıca ve başkaları da kullanacaktır diye düşünüyorum,hayırlı olsun her yerde olsunlar diyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder