17 Mart 2015 Salı

Bebek'te Butik Bir Mezeci "Mezedaki"


Meze deyince akan sular duruyor hele bir de işin ehli ise başındaki koşa koşa gidiyorum :)
Butik mezeci deneyimim olmadığından merak vardı,beklenti yüksekti tabii.Sıcacık bir karşılamayla sanki eve misafirliğe gitmiş gibi ağırlandık.E durum böyle olunca pek keyifli bir tadım gerçekleştirdik.Öncelikle Mary Tsevik Simyonidis ve ekibine davet ve ağırlama için teşekkür ediyor ve lafı çok uzatmadan sizi o her yöreden mezelerle tanıştırmak istiyorum,kulağımda yunan ezgileri,damağımda lezzet şöleniyle...


Mekanımız minik daha çok sipariş üzerine ve eğitimlere eğilimili,fakat yer bulan şanslılardan olursanız ortamın sıcaklığında sohbet edip yemeğinizin tadını çıkarabilirsiniz.


Dolaptan taze taze seçim şansınız var tabii karar verebilirseniz :)


Masamızın görünen hali bir de bunun ekstraları oldu ki,sığamadı kadrajlara....





Acı ve cevizin muhteşem buluşu diye adlandırıyorum kendilerii,ardından ekmeğe saldrıyorum ama olsun :)


Humus!!!Masamın baş kahramanısın sen her daim,bir de böyle güzel yapıldığında ah tekrar tekrar bağımlısı oluyor insan o tahinin nötrlüğü ne de güzel yansıyor damaklarıma :)


Ahtapot salatası sosuyla "ye beni,ye beni" deyince...


Fava alır mıydınız ?


Ya da şöyle bol soslu bir patlıcan?

Tamam artık tatlımıza geçelim,eklemediğim diğer bitmek bilmeyen çeşitleri yerinde deneyimleyin :)


Tam bir ara geçiş,tat çatışması bal,susam ve mozzarella harmanı tatlıyla tuzlunun kafa karıştırması her damağa uymaz bu lezzet ama denemekte gerek,pastırmalı paçanga böreğinin çıtırlığında kendinizi bir kaybedin bakalım...

Ve işte o çoğunluğun limon sandığı fakat portakalla bizi mest eden revani şerbet oranı enfes yoğunluğu tam kıvamında olan canım tatlı,sadece onun için yanına bir de çay söyleyip burada kalabilirim...




Misafirleriniz için siparişlerinizi rahatlıkla verebilir,misafirlerinize farklı tatlar tattırabilirsiniz.

İletişim:

Manolya Sok. No:12, Bebek/İstanbul
(0212) 287 8887

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder