19 Mayıs 2015 Salı

Bir Tatlı Huzur Sakar Zeybek'ten...

Koşuyolunun mekanlarını sevdiğimi daha önce belirtmiştim, ocakbaşından,tatlıcısına hepsi mevcut olan küçük caddeden bir sürü mekan çıkıyor ve bana keşfetmesi,tatması ve yorumlaması kalıyor :)
Arkadaşımla ne zamandır rakı-meze yapmak istiyorduk kısmet olmuyordu,planlayınca olmuyor çoğu şey spontane ise hemen oluveriyor.Dedim dur benim listemde bir mekan var oraya gidelim daha önce arkadaşlardan duymuştum ama haftasonu ve yarım saat içinde mekanda olmayı planladığımızdan yer bulacak mıydık? Tabii ki evet,çünkü şans hep benden yanadır :)

Meze tepsisi değil tepsileri gelince gözümüz döndü.


Seç seçebilirsen,topik ve humus yoktu üzüldüm ama o kadar mezeden elbet favorim olacak yeni bir tat çıkar dedim,yanılmadım.Benim favorim elmalı mezeleri oldu tavsiyeleri üzerine istedik,iyi ki de tavsiye etmişler hepsini alın bize onu verin yeter.Mezeler günlük olarak değişiyor o yüzden ne çıkarsa onlardan seçebiliyorsunuz.Yine onların önerisiyle adını şu an hatırlayamadığım bir mezelerini ve zeytinyağlı patlıcandan yana yaptık seçimimizi,ardından kalamar tava ve güveçte söyledik.


Çoğu yer zeytin ezmesi koyarken burada direk zeytin koyuluyor zeytinyağına...


İşte bu adını unuttuğum yine kendilerinin mezelerinden bir daha gidişimde özellikle not alacağım kendisini :)



Ah canım rakı masasının kraliçesi kalamar tava.


Eh bir ufakta açtığımıza göre eşlik eden eski şarkılarla Dünyayı kurtarma,aşk uğruna kadehleri kaldırma vaktidir.Daha planlı gidip daha çok tadını çıkarmalı buranın,herkesin kendi keyfinde olduğu yerlerden olduğu için cidden keyif alıyorsunuz tatlı bir huzurla çıkıyorsunuz,ne Dünya kurtuldu ne de o aşk mutlu sonla bitti ama buraya ayrılan vakit şimdilik bitti.Sağlığınıza efendim,huzura...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder